Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2011

Επιστολές για την αποκατάσταση της ΑΛΗΘΕΙΑΣ!!

Την Τετάρτη πήραμε ένα mail από φίλο – αναγνώστη μας, που αφορά κάποια δημοσιεύματα εφημερίδας για την περίπτωση υποβάθμισης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Παλαμά…
Χθες Πέμπτη πήραμε και δεύτερο mail άλλου αναγνώστη, που αναφέρεται προφανώς στα ίδια δημοσιεύματα της ίδιας εφημερίδας…
Βρήκαμε και διαβάσαμε τα σχετικά δημοσιεύματα της εφημερίδας, και σήμερα δημοσιεύουμε τις δύο επιστολές, γιατί βλέπουμε ότι οι επιστολογράφοι αναγνώστες μας έχουν δίκιο:


Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ:

Η ηλιθιότητα είναι μισή… αρχοντιά!
(Η άλλη μισή είναι τα απωθημένα, οι εμμονές και η εμπάθεια)

Στην Καρδίτσα έχουμε, όπως γνωρίζετε, μεγάλη παραγωγή εφημερίδων! Γνωστό είναι επίσης ότι οι περισσότερες από αυτές είναι καταχρεωμένες και χρωστάνε της… Μιχαλούς!
Αν εξαιρέσουμε μια-δυο από τις επτά συνολικά που κυκλοφορούν καθημερινά, οι υπόλοιπες αναρωτιέμαι πώς βγαίνουν οικονομικά από τις ανύπαρκτες πωλήσεις τους…
Για τη μία από αυτές, που είναι και η μοναδική που στηρίζει με πάθος και κάθε κόστος ένα κόμμα (το κυβερνητικό), είμαστε σε θέση πλέον να υποπτευτούμε πού βρίσκει τα λεφτά, αφού ανέλαβε εργολαβικά να στηρίζει τυφλά τους σημερινούς κυβερνώντες που έφεραν τη χώρα στο αδιέξοδο και την ελληνική κοινωνία στον πάτο (πιο… πάτος δεν υπάρχει!!).
Αυτά για το στίγμα τής εν λόγω εφημερίδας, που εκδίδει γνωστός εκδότης και δημοσιογράφος, που σε κάθε ευκαιρία δηλώνει και παθιασμένος ΠΑΣΟΚτζής! Από τα όσα γράφει κατά καιρούς, φαίνεται και ο χαρακτήρας και οι προθέσεις και οι στόχοι του…

Παρακολουθώντας την εφημερίδα του, το πρώτο που έχουμε να παρατηρήσουμε είναι μια προχειρότητα (δημοσιογραφική και εκδοτική) αλλά και ένα περιεχόμενο που ουδεμία σχέση έχει με αυτό που ο τίτλος της εφημερίδας δηλώνει.
Και όπως το πολιτικό κόμμα που τυφλά στηρίζει (με ποιο σκοπό άραγε;) έχει ξεφτιλίσει σπουδαίες λέξεις όπως για παράδειγμα η λέξη «σοσιαλισμός», έτσι και ο εν λόγω εκδότης πήρε την «αλήθεια» και την έκανε ψέμα, φέρνοντάς την στα μέτρα του!! 

Και περνάμε στο… ψητό!
Τη Δευτέρα, ο νομός Καρδίτσας σηκώθηκε στο πόδι για την πρωτιά που του έδωσε η κυβέρνηση μέσω της κας Πράτζου, η οποία προτείνει το κλείσιμο των μισών σχεδόν σχολικών μονάδων του νομού, όταν η αντίστοιχη μείωση σε όλη τη χώρα ανέρχεται κατά μέσο όρο στο 13% όπως λένε.
Παρόλα αυτά ο εν λόγω εκδότης, σε μακροσκελές σχόλιό του, στοχοποιεί τρία συγκεκριμένα πράγματα:

  1. Τον Παλαμά, προς τον οποίο πάντα τρέφει μεγάλη εμπάθεια.
Δεκάδες σχολεία κλείνουν και υποβιβάζονται, γονείς και εκπαιδευτικοί, δήμαρχοι και άλλοι παράγοντες, δηλώνουν και ανακοινώνουν, σχολεία σταματάνε τη λειτουργία τους και γίνονται καταλήψεις και συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, κ.λπ.
Ο εν λόγω εκδότης όμως δεν τα βλέπει όλα αυτά, παρά στοχοποιεί και πάλι τον Παλαμά με αφορμή τη διαμαρτυρία για τον υποβιβασμό του 2ου δημοτικού σχολείου. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο εν λόγω εκδότης στοχοποιεί τον Παλαμά. Θα αναφέρουμε και την περίπτωση (υπάρχουν κι άλλες) της Συνεταιριστικής Τράπεζας όταν πριν πολλούς μήνες είχε εκδηλώσει το ενδιαφέρον της να ανοίξει υποκατάστημα στον Παλαμά, πράγμα το οποίο και έκανε. Τότε, ο εν λόγω εκδότης –με ανόητα επιχειρήματα- τα έβαλε και πάλι με την πόλη του Παλαμά, σε μια προσπάθεια να πείσει την Τράπεζα να πάει στους Σοφάδες.

  1. Τους εκπαιδευτικούς, για τους οποίους έχει πολλά απωθημένα.
Στο σχόλιό του ο εκδότης, στο φύλλο της εφημερίδας του, την Τρίτη 15/3/2011, δεν αναφέρεται καν στην ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων η οποία ήταν και πιο λεπτομερής, αναλυτική, με περισσότερα στοιχεία σχετικά με την υπόθεση του 2ου δημοτικού σχολείου Παλαμά. Απεναντίας, στοχοποιεί τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, εναντίον των οποίων βάλλει ανοήτως σκληρά, με αφόρητα ψεύδη και με στοιχεία που υπάρχουν στην ανακοίνωση των… γονέων!!! Απορούμε, γιατί τρέφει τόση εμπάθεια στους δασκάλους, όταν και η σύζυγός του είναι επίσης νηπιαγωγός, διορισμένη μάλιστα σε δημόσιο νηπιαγωγείο στην πόλη της Καρδίτσας.
Αλλά είναι μια πραγματικότητα: Ο εν λόγω εκδότης, φαίνεται να έχει πολλά και μεγάλα απωθημένα (σε προσωπικό επίπεδο) με τους εκπαιδευτικούς του Δημοσίου. Αυτό φαίνεται και στο επόμενο φύλλο της εφημερίδας του (σήμερα Τετάρτη), όπου ασχολείται, επίσης ψευδόμενος σε πολλά σημεία, με την άρνηση των εκπαιδευτικών της Ματαράγκας να δεχτούν στο σχολείο τους το πιλοτικό πρόγραμμα αυτοαξιολόγησης. Στη συνέχεια (και για να κλείσει η σελίδα των παραπολιτικών της εφημερίδας του) ο εκδότης στοχοποιεί άπαντες (τσουβαλιάζει κοινώς) τους δημόσιους εκπαιδευτικούς της χώρας καταλογίζοντάς τους ευθύνες για αποφυγή της αξιολόγησής τους…

  1. Την αλήθεια των γεγονότων!
Τέλος, ο εν λόγω εκδότης της Καρδίτσας, στοχοποιεί στα δημοσιεύματά του, την αλήθεια των γεγονότων για τα οποία γράφει. Αληθινό είναι αυτό που τον συμφέρει. Υπαρκτό είναι αυτό που ο ίδιος επιθυμεί. Σωστό είναι ό,τι δεν πάει κόντρα στις απόψεις του. Και πάει λέγοντας…

Ο εν λόγω εκδότης, μέσα από όσα ο ίδιος γράφει στην εφημερίδα του, δείχνει –όπως είπαμε- ότι:
Α. Γράφει εν θερμώ χωρίς την παρέμβαση της λογικής (όση τέλος πάντων διαθέτει) και εκτίθεται ανεπανόρθωτα. Ό,τι και να προσπαθεί την επομένη να διορθώσει, με νέα σχόλιά του, δεν διορθώνονται…
Β. …Και δεν διορθώνονται, γιατί η εγωπάθειά του, οι εμμονές του και τα απωθημένα του, δεν τον αφήνουν να ζητήσει ξεκάθαρα μια «συγνώμη βρε αδερφέ, έσφαλα, δεν το έψαξα καλά»!!
Γ. Ο εν λόγω εκδότης, αν θέλει η «ΑΛΗΘΕΙΑ» του να περάσει στον κόσμο, θα πρέπει να σοβαρευτεί, να αρχίσει να σκέφτεται με το μυαλό (το οποίο ας μάθει ότι βρίσκεται στο πάνω κεφάλι!...) και να μην προσπαθεί να βρει ευκαιρία για να μειώσει ομάδες ανθρώπων της κοινωνίας μας, γιατί η κοινωνία είναι ένα πλέγμα τέτοιων ομάδων που μπορεί αρχικά να «την χαρίσουν» σε κάποιο γραφικό τύπο, αλλά όταν ξεπεραστούν τα όρια τότε γίνονται τιμωροί!!!
Σταματάω εδώ (για την ώρα)…

Π.Κ.
Παλαμιώτης
Κάτοικος Καρδίτσας




Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ:

Αγαπητοί φίλοι,
Για τρίτη συνεχόμενη μέρα σήμερα Πέμπτη, η εφημερίδα «Αλήθεια» (κατ’ όνομα!) συνεχίζει τις επιθέσεις της, με συνεχόμενα ψεύδη και συκοφαντίες.
Ο εκδότης της κ. Αμβροσίου, δεν έχει ούτε ιερό ούτε όσιο. Του αρκεί φαίνεται να ασχολούνται μαζί του. Ακόμα και αρνητικά. Αυτός είναι ο σκοπός του. Και αυτό επιδιώκει κατά καιρούς…
Και επειδή τώρα που η αναγνωσιμότητα (συνδρομητές) της εφημερίδας του, απ’ ότι πληροφορούμε, είναι στο χειρότερο σημείο, κάνει ό,τι μπορεί να στρέψει τα βλέμματα του κόσμου πάνω του, προκαλώντας και συκοφαντώντας…

Στο φύλλο της Τρίτης 15/3/2011, ο κ. Αμβροσίου πήρε μια ανακοίνωση των γονέων του 2ου δημοτικού σχολείου Παλαμά και άλλη μία των διδασκόντων του σχολείου, όπως τις είδαμε να δημοσιεύονται στις τοπικές εφημερίδες και στο ίντερνετ.
Στη συνέχεια, κάπου φαίνεται να μπερδεύει τις ανακοινώσεις, και αρχίζει να συκοφαντεί χωρίς λόγο τους εκπαιδευτικούς του σχολείου με συνειδητά ψέματα, που την επόμενη ημέρα προσπαθεί να διορθώσει κάποια, προσθέτοντας όμως καινούργια ψεύδη παραπλανώντας τους λιγοστούς του αναγνώστες (αν έμεινε και κανένας που να τον παίρνει στα σοβαρά).
Περίμενα η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών του σχολείου να έβαζε τον κ. Αμβροσίου στη θέση του, απαντώντας του ευθέως, αλλά η ανακοίνωσή τους (δημοσιεύεται σήμερα Πέμπτη 17/3/2011 στις εφημερίδες), είναι απλά «διευκρινίσεις για το 2ο δημοτικό»…
Ίσως να είναι καλύτερα που δεν έδωσαν καν σημασία στα «αμβρόσια σχόλια», αλλά μίλησαν για το σχολείο τους μόνο. Και είμαι σίγουρος ότι ο εκδότης της «Αλήθειας» θα θύμωσε, γι’ αυτό και ο ίδιος έπαψε τα σχόλιά του για το 2ο δημοτικό Παλαμά και ασχολείται πλέον με άλλα ζητήματα εκπαιδευτικών (μη χάσει την ευκαιρία να δείξει το μένος του προς όσους ξέρουν γράμματα!!!).
Εγώ όμως θα ήθελα να του κάνω τη χάρη και να ασχοληθώ μαζί του.  Και  επιτρέψτε μου να αναφερθώ σε μερικά σημεία των σχολίων του, όχι τόσο για να σας διαφωτίσω όσο για να τσεκάρουμε τις δημοσιογραφικές και συγγραφικές «ικανότητες» του κυρίου:

1. Κύριε Αμβροσίου, τα δημοτικά (όλα!!) είναι 6/τάξια, ακόμα και τα 1/θέσια!!! (Το… πιάσατε;;) Και το διαζευκτικό «ή» δεν γράφεται με «οι»!!! Πάμε παρακάτω…

2. Ελπίζω να κατανοήσατε κύριε Αμβροσίου, γιατί σε ένα οργανικά 7/θέσιο σχολείο, όπου οι μαθητές κάνουν μάθημα σε 8 αίθουσες, χρειάζονται 8 δάσκαλοι (και όχι 12 όπως ψευδώς αναφέρετε). Και ότι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί που υπέγραψαν το κείμενο ήταν άλλων ειδικοτήτων που σύμφωνα με το νόμο χρησιμοποιούνται για ξένες γλώσσες, γυμναστική, μουσική, ενισχυτική διδασκαλία, τμήματα ένταξης , κ.λπ. (αν δεν ξέρετε τι είναι το «τμήμα ένταξης» το κατανοώ, γιατί αν υπήρχε στην εποχή σας, μάλλον θα ήσασταν σήμερα ένας άνθρωπος όπως όλοι μας).

3. Άρα λοιπόν, έχουν λόγο ύπαρξης τόσοι εκπαιδευτικοί (κι όχι μόνο δάσκαλοι) σε ένα σχολείο και δεν είναι πρόκληση αυτό, όπως λέτε. Τόσοι εκπαιδευτικοί υπάρχουν στα 6/θέσια και πάνω σχολεία και όχι μόνο στο 2ο του Παλαμά, με το οποίο δεν ξέρω τι νταλκά βαράτε.

4. Και αν δεν είστε γνώστης κάποιων πραγμάτων κύριε Αμβροσίου, ρωτήστε τη γυναίκα σας να σας πει. Κάτι θα ξέρει, τόσα χρόνια νηπιαγωγός στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και σε νηπιαγωγείο της Καρδίτσας. Να τη ρωτάτε λοιπόν πρώτα, να σας πει, για να μην ξεφτιλίζεστε με αυτά που γράφετε.

5. Σήμερα τα σχολεία κ. Αμβροσίου λειτουργούν με βάση τον υπάρχοντα νόμο κι όχι με τις προτάσεις της Διαμαντοπούλου και της Πράντζου. Δεν το ξέρετε ότι οι προτάσεις πρέπει να γίνουν νόμος για να εφαρμοστούν; Σήμερα, λοιπόν, σωστά τα 22 παιδιά χωρίζονται σε δύο τμήματα!!

6. Απολογείστε σε κάποιο σημείο των σχολίων σας την Τετάρτη, ότι σας «κίνησαν την περιέργεια» για να ασχοληθείτε με το 2ο δημοτικό του Παλαμά τα στοιχεία που έδωσε για το σχολείο ο σύλλογος διδασκόντων. Τα βάζετε λοιπόν με τους εκπαιδευτικούς και από τα όσα γράφετε, διακρίνω μια εμπάθεια προς αυτούς (που συνεχίστηκε και με άλλα ζητήματα που σχολιάσατε). Γιατί άραγε; Τι απωθημένα έχετε με αυτούς; Και κάτι ακόμα: Δεν γνωρίζετε ότι «η περιέργεια σκότωσε τη γάτα» που λέει κι ο λαός μας;;

7. Α, μάλιστα! Καταλάβαμε: Πιθανόν να μην χωνεύετε τους εκπαιδευτικούς, επειδή «δεν καλύπτουν το ωράριό τους»!! Αλήθεια, δεν χωνεύετε και τη σύζυγό σας;

8. Πράγματι, «τα σχολεία δεν έγιναν για να εργάζονται οι εκπαιδευτικοί αλλά για να μαθαίνουν γράμματα οι μαθητές»! Κρατήστε το αυτό κύριε Αμβροσίου. Μην το ξεχάσετε. Για το πρώτο μέρος φρόντισε η Διαμαντοπούλου και η Πράντζου. Στείλτε τώρα στις κυρίες, στις οποίες έχετε τα μέσα και τις γνωρίζετε, ένα μήνυμα που να λέει αυτό που εσείς πιστεύετε: «τα σχολεία έγιναν για να μαθαίνουν γράμματα οι μαθητές»!!! Γιατί φαίνεται πως οι κυρίες αυτές το έχουν ξεχάσει εντελώς…

9. Κύριε Αμβροσίου, όσο και να προσπαθήσατε την Τετάρτη να «στρογγυλοποιήσετε» αυτά που σχολιάσατε την Τρίτη, δεν το καταφέρατε. Απεναντίας, παρότι το «ψάξατε λίγο παραπάνω το θέμα» όπως γράφετε (μήπως κάποιος «δικός σας» σας… μάλωσε για τα σχόλια της Τρίτης;), εν τούτοις δεν καταφέρατε να αποκαταστήσετε την αλήθεια, άρα ούτε και την «Αλήθεια» σας!!

10. Δεν μας αποδεικνύετε ότι οι οργανικές θέσεις που περισσεύουν στο νομό είναι 88 και όχι 103, όπως γράφετε. Γιατί τότε επιμένετε; Ποια είναι τα στοιχεία που εσείς ξέρετε και δεν ξέρουν οι εκπαιδευτικοί, αλλά τα οποία δεν μας παρουσιάσατε;

11. Γιατί δεν απαντάτε στην κυρία Πράντζου που σας λέει ότι «σε πολλά  σχολεία θα χρειαστεί και ένα τμήμα παραπάνω»; Είναι φίλη σας και δεν θέλετε να τη στεναχωρήσετε; Γιατί δεν της λέτε: Κυρία μου, τι σημαίνει «θα χρειαστεί ένα τμήμα παραπάνω»; Και γιατί τότε υποβαθμίζετε τα σχολεία;

12. Και γιατί δεν λέτε ακόμα στην κυρία Πράντζου:
Κυρία μου, γιατί αναφέρεστε στους εκπαιδευτικούς και όχι στους μαθητές; Στο «Νέο σχολείο» που θέλετε να φτιάξετε, έχετε σύνθημα «πρώτα ο μαθητής», γιατί το ξεχνάτε; Μήπως επειδή ο σχολικός «Καλλικράτης» που σαρώνει τα σχολεία γίνεται όχι για τη μόρφωση των παιδιών αλλά για μείωση των εξόδων για την παιδεία; Μας δουλεύετε κύρια Πράντζου;
Αυτά θα έπρεπε να είχατε ρωτήσει την κυρία Πράντζου, αλλά δεν το κάνατε κύριε Αμβροσίου… Μάλλον δεν σας ένοιαζε τελικά η αλήθεια για τα όσα γίνονται σε βάρος των παιδιών μας και της μόρφωσής τους.

13. Άφησα τελευταία τη μεγαλύτερη ίσως ανοησία σας κύριε Αμβροσίου, την οποία περάσατε στο ντούκου (όταν το «ψάξατε λίγο παραπάνω»).
Ή μήπως –παρά το ψάξιμο- δεν το έχετε καταλάβει;
Γράψατε στο σχόλιο της Τρίτης: «Λένε οι διδάσκοντες ότι αν μείνει ως έχει το σχολείο θα υπάρχουν τμήματα με 38 παιδιά. Είναι δυνατόν να λέγεται κάτι τέτοιο; Αν πολλαπλασιάσουμε το 38 με το 4, μας κάνει 152!!!Πάλι δεν βγαίνει το νούμερο.» Κύριε Αμβροσίου, ξαναδιαβάστε το, μπας και το καταλάβετε.
Τι είπατε; Είναι εντάξει;; Είναι λογικό;;; Α, καλά…
Σας λέμε λοιπόν:
Α) Η φράση σας «ως έχει το σχολείο» σημαίνει 7/θέσιο και όχι 4/θέσιο. Βιάζεστε να εφαρμόσετε την πρόταση της Πράντζου;; Ευτυχώς πάντως που κάνατε το λάθος και δεν πολλαπλασιάσατε με το 7!!!
Β) Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών έκανε λόγο για τα τμήματα συνδιδασκαλίας των 38 ατόμων και όχι και για τα 4 τμήματα (πώς λέγεται αυτό; Συκοφαντία; Ή απλά ανοησία;). Άρα δεν χρειάζεται μόνο ένας πολλαπλασιασμός για να… σας «βγει το νούμερο»!!!
Γ) Από τα στοιχεία που δημοσιεύετε την Τετάρτη –ας δεχτούμε ότι είναι τα σωστά- αν το σχολείο ήταν 4/θέσιο, στην καλύτερη περίπτωση, θα υπήρχαν δύο τάξεις των 22 και 19 μαθητών και δύο τμήματα συνδιδασκαλίας των 23 και 34 μαθητών. Να λοιπόν που το «38» που αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου είναι πραγματικό (αλλά πού να το καταλάβετε εσείς!...). Και για να το λένε οι διδάσκοντες, κάτι θα γνωρίζουν σχετικά με τους μαθητές που θα έρθουν από τα δύο νηπιαγωγεία που «τροφοδοτούν» το 2ο δημοτικό του Παλαμά.
Κουλάρετε λοιπόν κύριε Αμβροσίου, μην διάζεστε να «απαντήσετε» γιατί γίνεστε συκοφάντης και τέλος πάντων σεβαστείτε και τους αναγνώστες σας. Μην τους ταϊζετε ψέματα και μίσος…
Ένας εκπαιδευτικός
(που υπηρέτησε στο 2ο Δημοτικό Σχολείο του Παλαμά)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου