Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Όχι τους θεσμούς ρε παιδιά!

Χτες το πρωί, πήρα τηλέφωνο ένα συριζαίο γνωστό μου, να τον ρωτήσω μήπως μπορεί να πείσει άλλους 8 συριζαίους, να πάμε 9 συριζαίοι κι ένας μαλάκας να σταματήσουμε τη στρατιωτική παρέλαση. Φτάνοντας λοιπόν στη Μ. Αλεξάνδρου βλέπω το λαό της Θεσσαλονίκης να ζητωκραυγάζει τον Κάρολο Παπούλια και τους εκπροσώπους την κυβέρνησης. Δεν θα αφήσουμε τη σιωπηρή πλειοψηφία να κάνει κουμάντο,σκέφτηκα. Μπορεί να είμαστε 10, αλλά θα σταματήσουμε ΜΑΤ και στρατό. Παρατάχθηκαν λοιπόν οι 9 συριζαίοι μπροστά στις κλούβες των ΜΑΤ για να εμποδίσουν τη στρατιωτική παρέλαση. Να, εδώ μια φωτογραφία τους:

Πίσω από τις κλούβες παρατάχθηκαν για περίπου 5 δευτερόλεπτα οι επίσημοι, γιατί ακόμα πιο πίσω είχε κι άλλο κόσμο, ο οποίος σε αντίθεση με μένα είχε πάει να δει την παρέλαση. Οι συριζαίοι (που φημίζονται για την ακρίβειά τους να ξέρετε) είχαν φτάσει νωρίτερα από μένα, κι έτσι βρέθηκα περίπου 30 εκατοστά νοτιότερα της παραπάνω φωτογραφίας, με ΜΑΤ ανάμεσα σε μένα και τους συνομώτες μου. Την ώρα λοιπόν που αναλογίζομαι αν είναι η ώρα να δείξω τις υπερυνάμεις μου και να πηδήξω πάνω απ τις κλούβες ή αν θα είναι καλύτερα να μείνει μεταξύ μας μέχρι την επανάσταση (φανταστείτε ένα στρατό μεγαλλαγμένων στα χέρια του καπιταλισμού, μπρρρ. Θα γινόταν ωραία ταινία πάντως), ακούω γιουχαρίσματα προς την πλευρά των επισήμων από κόσμο δίπλα μου που δε μου μοιαζε για συριζαίος. Ένας μάλιστα από αυτούς άρχιζε να φωνάζει τον Παπούλια “προδότη”. Πανικοβλήθηκα. Άρχισα να φωνάζω “Ρε παιδιά, όχι τους θεσμούς. Τους θεσμούς ρε παιδιά. Και δυο μαλόξ” [1].

Κάθε μέρα βλέπω ανθρώπους να ψάχνουν φαγητό στα σκουπίδια. Οι γύρω μου (κι εγώ μαζί τους) βουλιάζουνε οικονομικά. Τον Ιούνη, κατέβηκα στο Σύνταγμα και το Κράτος των Αθηνών (tribute στην Αυτόνομη Θύρα 10 είναι αυτό για τους άμπαλους) με υποδέχτηκε με χημικά και ανοιγμένα κεφάλια. Τα νοσοκομεία καταρρέουν. Τα σχολεία επίσης. Όταν είδα όμως να βρίζουν το θεσμό του Προέδρου της Δημοκρατίας λύγισα. Όχι ρε παιδιά τον πιο χρήσιμο και ουσιαστικό θεσμό της χώρας. Πώς θα επιβιώσουμε ως λαός άμα δεν σεβαστούμε τον πιο διακοσμητικό πολιτικό μας; Τέτοιες μαλακίες κάνετε και τον αναγκάσατε μετά να κάνει “οργισμένη δήλωση”. Και σε τέτοια ηλικία είναι επικίνδυνες οι οργισμένες δηλώσεις. Δεν έχω παράπονο όμως, τους έβαλε όλους στη θέση τους το στολίδι της δημοκρατίας. Αυτός προδότης; Πολέμησε από τα 15 ως τα 17 του το φασισμό. Δε σας το κρύβω, ταυτίστηκα με αυτή τη δήλωση.

Γυρίζοντας από τη μη-παρέλαση, ακούω έναν κύριο με στολή να λέει “χαλάσανε την παρέλαση οι τεμπέληδες”. Οπλισμένος με τον πλούτο των επιχειρημάτων και τα διδάγματα του προέδρου, γυρίζω και του λέω: “εγώ τεμπέλης ρε; Εγώ δούλεψα από τα 15 ως τα 17 μου”. Έμεινε κάγκελο ο δικός σου.
Μετά και από αυτήν τη νίκη, τα πανιά μου και τα μυαλά μου είχαν φουσκώσει. Κοιτάζω το ρολόι μου. Δώδεκα παρα δέκα. Προλαβαίνω, σκέφτηκα. Παίρνω τηλέφωνο τον συριζαίο φίλο μου και του λέω:

Στείλε τον professor-X στην Ξάνθη. Θα χρειαστούμε τις τηλεπαθητικές του ικανότητες για να φύγουν οι μαθητές στη μέση της παρέλασης:


Στείλε το Μαγκνίτο στον Πολύγυρο να στρέψει τους μαθητές με πλάτη στους επισήμους:


Στείλε τη Jean Grey να επηρρεάσει το διμοιρίτη στην Αθήνα:

Πες του wolverine αν μπορεί να πεταχτεί μέχρι την Καλαμάτα να πλακώσει στο ξύλο τους πολιτικούς:


Στείλε στα Τρίκαλα εκείνο το φλώρο με τα μαύρα γυαλιά που είναι ωραίο γκομενάκι να ξεσηκώσει τα πλήθη:

Και όποιον σου μείνει, στείλτον στην Κέρκυρα, το Βόλο, την Καλλιθέα, τον Πειραιά, τη Φλώρινα, τη Βέροια κτλ.

Βίντεο από τις δράσεις των 9 συριζαίων μπορείτε να βρείτε συκεντρωμένα εδώ

Ατενίζοντας πλέον το μέλλον με αισιοδοξία, μπορώ μόνο να φαναστώ τι θα πει η ιστορία για την 28η Οκτωβρίου του 2011: “Πώς μια χούφτα Συριζαίοι κι ένας μαλάκας άλλαξαν τον κόσμο”

[1] http://www.youtube.com/watch?v=J6woyYPuaNM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου