Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Εξετάζεται να βγει από τη ΔΕΗ το χαράτσι του 2012

Ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρξουν αλλαγές στον τρόπο επιβολής του ειδικού τέλους ακινήτων, άφησε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου οικονομικών.
Ο Ηλ. Πλασκοβίτης υπογράμμισε ότι το ειδικό τέλος θα υπάρχει και το 2012, ωστόσο εξετάζεται να μην επιβληθεί μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ, αλλά να υπάρξει ένας συνολικός εξορθολογισμός στους φόρους των ακινήτων.
(σ.σ. Να σας πω την αλήθεια, αυτός ο... "εξορθολογισμός" με φοβίζει πάρα πολύ... Μου βρωμάει αυξήσεις στο χαράτσι).


Σχετικά με τα λάθη και τις διορθώσεις, είπε πως αν διαπιστωθεί ότι πρέπει να υπάρχει επιστροφή ποσού, τότε αυτό θα γίνεται με μετρητά μέσω της ΔΕΗ. (σ.σ. δηλαδή, ενώ θα τα έχει πάρει η Εφορία από τη ΔΕΗ, θα τα ξαναδίνει στη ΔΕΗ για να τα δίνει στον καταναλωτή; Σαν πολύ μου βρωμάει η ιστορία!!)
Μιλώντας στο Mega, ο κ. Πλασκοβίτης, είπε ότι και με τη νέα εγκύκλιο πρώτα θα γίνεται η πληρωμή και μετά θα διορθώνεται το λάθος. (σ.σ. καλέ μου άνθρωπε -λέμε τώρα...- πού θα τα βρει να τα δώσει ο μη έχων;;)
Όσον αφορά την εγκύκλιο για τις εξαιρέσεις από το χαράτσι, σημείωσε πως καθυστερεί για να είναι πλήρης, ενώ θα λύνονται και ατομικά προβλήματα ανθρώπων που αδυνατούν να καταβάλλουν τον φόρο. (σ.σ. ναι, αλλά να μην ξεχνιόμαστε: το πρώτο χαράτσι θα καταβληθεί!)
Πάντως αναμένεται να εκδοθεί μέχρι αύριο... (σ.σ. αυτό το "αύριο" το έχουμε ακούσει πόσες φορές τις τελευταίες βδομάδες;; Εγώ έχω χάσει πλεόν το λογαριασμό!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου