Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Καταγγελία: Για να πάρω τα 300 ευρώ που κέρδισα έπρεπε να δώσω 3.600!!

  • 393



«Με κάθε σύνδεση Hellas Power, το δίκτυο καταστημάτων Γερμανός προσφέρει ένα μπλοκ δωροεπιταγών αξίας 300 €, με το οποίο ο καταναλωτής μπορεί να να κάνει οικονομικότερα τις αγορές του σε προϊόντα τεχνολογίας».
Α, τέλεια! Αυτή η διαφήμιση μου έφτιαξε τη μέρα! Επιτέλους, θα μπορέσω να πάρω το i-Phone 4 και να εξοικονομήσω χρήματα από τους λογαριασμούς της ΔΕΗ!
Πήγα στο πλησιέστερο κατάστημα,
για να συνδεθώ στην Hellas Power! Να σας πω την αλήθεια, δε με απασχολούσε ιδιαίτερα η παροχή αυτή καθεαυτή, ούτε γνώριζα, ούτε ήθελα να… μάθω ποιο πακέτο είναι το ιδανικό για εμένα. Το μόνο που ήθελα ήταν να πάρω στα χέρια μου την πολύτιμη δωροεπιταγή που θα με έκανε κάτοχο του νέου i-Phone 4. Γιατί για να πούμε και του στραβού το δίκιο με 1200€ και βάλε το χρόνο λογαριασμούς μου φάνηκε πολύ λογικό να το πάρω από 549€ , στα 249 € – ε, η διαφορά είναι σημαντική!
Τακτοποιώ λοιπόν τα της σύνδεσης, ζητάω το μπλοκ μου με τις δωροεπιταγές και τους είπα να ετοιμάζουν το κινητό. Ο υπάλληλος – με κοιτούσε λίγο περίεργα η αλήθεια είναι, αλλά δεν του έδωσα και μεγάλη σημασία.. Σκασίλα μου στο κάτω κάτω, εγώ τη δουλειά μου θέλω να κάνω σκέφτηκα Μπορεί να μην είναι η μέρα του! – και άρχισε να μου περιγράφει τα διάφορα χαρακτηριστικά του (λες και δεν τα ήξερα απ’ έξω και ανακατωτά!) και εν τέλει :
- «Λοιπόν, κύριε;»
- «Θα ήθελα να ρωτήσω πόσο θα πάρω το κινητό μετά την σύνδεση μου στην Hellas;».
- «Φοβάμαι πως η τιμή θα είναι ίδια ».
- «Μα, τι λέτε κύριε; Αφού θα πάρω 300€ σε δωροεπιταγές με την Hellas Power, θα τις εξαργυρώσω όλες μαζεμένες για να πάρω το κινητό!».
- «Δε γίνεται κάτι τέτοιο. Αν διαβάσετε θα δείτε ότι…»
- «Φέρτε μου τον υπεύθυνο! Θέλω να μιλήσω με τον υπεύθυνο!»
Μέχρι να έρθει ο υπεύθυνος είχα κατακοκκινήσει από τα νεύρα μου. Θα με τρελάνει αυτός! Κάτσε να έρθει ο υπεύθυνος και θα δει τι έχει να γίνει!
Αφού κατέφθασε ο υπεύθυνος, άρχισε να με ενημερώνει για τα «ψιλά γράμματα» του συμβολαίου και των δωροεπιταγών:
- «Κύριε, ακούστε με. Ένας πελάτης για να χρησιμοποιήσει τις δωροεπιταγές που προσφέρουν το δίκτυο καταστημάτων Γερμανός και η Hellas Power, θα πρέπει να καταβάλλει πρώτα ένα ποσό για την αγορά κάποιου προϊόντος, και από αυτό θα αφαιρεθεί το ποσό της δωροεπιταγής.»
Και διαπιστώνω ότι: εάν θέλει να επωφεληθεί πλήρως του δώρου κάποιος, θα πρέπει να καταβάλλει 3.625 ευρώ!!!.
Και φυσικά όλα αυτά πρέπει να γίνουν μέσα σε ένα περίπου μήνα, καθώς οι δωροεπιταγές ισχύουν μέχρι τις 15 Νοεμβρίου!!!
- «Μα..όλα αυτά γιατί δε μου τα είπατε πριν; Αφού η διαφήμιση λέει 300 ευρώ ξεκάθαρα για αγορές! Γιατί δεν τα λέει όλα αυτά;»
- «Κύριέ μου, δείτε την θετική πλευρά! Είστε ένας από τους 500 τυχερούς πελάτες που μπορεί να πάρει το μπλοκ με τις δωροεπιταγές!
Με λίγα λόγια… πρέπει να τους ευχαριστήσω και από πάνω!
Ε, όχι και να μου μείνει η Hellas Power αμανάτι, αυτό πάει πολύ και στο κάτω κάτω οι άλλοι μπορεί να είναι και φθηνότεροι…
Αντώνης Ε.
Πηγή: troktiko.eu

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου