Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Γιατί ο μπαμπάς σου ψήφισε Τσίπρα...!!

Το... "βελτιωμένο" σποτάκι της Ν.Δ. ...
Στην πραγματικότητα, αυτό είχαν στο μυαλό τους εκείνοι που... σκηνοθέτησαν το σποτάκι της Ν.Δ., με τα παιδάκια που ρωτούν το δάσκαλό τους, αν η Ελλάδα είναι στο ευρώ!!
"Με το μέλλον των παιδιών μας δεν παίζουμε" , γράφαν στο τέλος. Αλλά, άλλο εννοούσαν. 

Δείτε παρακάτω το "βελτιωμένο" βίντεο (και σ' αυτό έχουν απαγορευτεί τα σχόλια!!) και αποκαλύψτε τι είχαν στο μυαλό τους οι "σκηνοθέτες" της μαύρης
διαφήμισης του Σαμαρά και των συνιστωσών της "δεξιάς πολυκατοικίας":


Το σποτάκι αναρτήθηκε στο youtube την ίδια μέρα με εκείνο της Α' βερσιόν, από το χρήστη και όχι από τη ΝΔ () που ανάρτησε το πρώτο!!

4 σχόλια:

  1. Πόσο ΚΑΘΑΡΜΑ μπορεί να είσαι για να ισχυρίζεσαι οτι το "μέλλον των παιδιών" το φροντίζεις ΕΣΥ;;; Εσυ που οδηγείς καθημερινά τους γονείς τους στην ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ;;; Εσυ που τους "προσφέρεις" το συγκλονιστικό μισθό των 600 ευρώ με αποτέλεσμα να μην εχουν να του πάρουν ΟΥΤΕ ΓΑΛΑ;;; Εσυ που ενω πληρώνεις τους κερδοσκόπους και τους τοκογλύφους στο ακέραιο κουρεύεις τα αποθεματικά των ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ που θα σπουδάσουν και των ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ που θα νοσηλευτουν οταν αρρωστησουν;;; ΝΤΡΟΠΗ!!!!
    Το ανέβασα με ελεύθερο σχολιασμό στο κανάλι μου,αν θέλετε μπορείτε να το αναφέρετε στο blog σας.Ευχαριστώ πολύ!
    http://youtu.be/cmMCoaqAGn4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Μερικά από τα σχόλια που γράφτηκαν στο
      http://www.youtube.com/watch?v=cmMCoaqAGn4&feature=youtu.be :

      ====
      -Βορίδης, Πλεύρης, Ψωμιάδης, Βελόπουλος, Γεωργιάδης είναι στη ΝΔ.
      -Κι ο Κασιδιάρης, κύριε; Δεν είναι; Γιατί; Γιατί κύριε;.."
      =====


      ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΜΕ ΜΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΟΥ ΟΝΕΙΡΑ ?

      ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΑΝ 2-3 ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ?

      ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΜΟΥ ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΕ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ?
      =====
      -Γιατί κύριε η ελλαδα δεν είναι;

      -Γιατί παιδί μου εδω και 40 χρόνια τα δυο μεγάλα κόμματα φάγανε το μέλλον σου.....γιαυτο δεν είμαστε στην ευρώπη παιδι μου...

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ τον Αντρέα θα ψηφίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή