Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Όταν οι ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ Ρέϊντζερ, τραμπούκιζαν και τρομοκρατούσαν ένα μικρό παιδί!

Μία μαρτυρία για τους «Ρέιντζερς» ή «Κενταύρους» της ΟΝΝΕΔ, που σήμερα καταδικάζουν τη βία


Ο πατέρας μου, μικρο παιδί, το 1974, έκανε την επανάσταση του, και παρακούοντας τον δεξιό πατέρα του, γράφεται στο ΠΑΣΟΚ. Ήταν ιδιωτικός υπάλληλος, δεν ζήτησε ποτέ ρουσφέτι, δεν πήρε και κάτι, και προεκλογικά, έβαζε και βενζίνη από την τσέπη του, για να βοηθάει τους προεκλογικούς αγώνες, τοπικών ΠΑΣΟΚων βουλευτών!


Πάτρα, 1985!, Παραμονές Εθνικών εκλογών!

Είμαι με τον πατέρα μου στην Πάτρα. Δεν θυμάμαι που είχαμε πάει, αλλά μάλλον σε κάποια προεκλογική δραστηριότητα του ΠΑΣΟΚ, αφού από το παράθυρο του Seat, είχε βγάλει μία από τις γνωστές πλαστικές σημαίες, με τον Πράσινο ήλιο! 7 χρονών ήμουν, δεν θυμάμαι, τότε να με συγκινούσε ούτε η σημαία, ούτε το ΠΑΣΟΚ!

Ήταν βράδυ, όχι αργά, και με το αυτοκίνητο, πλησιάζουμε την συμβολή των οδών Γούναρη και Κανακάρη, όπου εκεί μας πιάνει φανάρι....και εκεί αρχίζει ο μίνι εφιάλτης!

Μεγάλη ομάδα, μαυροφορεμένων, εύσωμων, νεαρών από ότι θυμάμαι, περικυκλώνουν το αυτοκίνητο. Έχουν σημαίες της Νέα Δημοκρατίας, αλλά όχι πλαστικές, αλλά ξύλινες! Αρχίζουν και βρίζουν, φωνάζουν, για την σημαία του ΠΑΣΟΚ. Ο πατέρας μου, μπροστά, φωνάζει σε εμένα στο πίσω κάθισμα, να σκύψω, να φυλαχτώ. Αρχίζουν να κοπανάνε με τις ξύλινες σημαίες το αυτοκίνητο, ευτυχώς τα μεταλλικά μέρη, και όχι τα τζάμια! Έτρεμα, φώναζα, έκλαιγα!

Το φανάρι άναψε γρήγορα, και ο πατέρας μου, πάτησε γκάζι, και φύγαμε!

Οι αρχηγοί έμαθα, μετά όταν μεγάλωσα αυτών των τραμπούκων, που τους αποκαλούσαν "Κένταυρους" ή "Ρέϊντζερς", ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ:
Μεϊμαράκης, Μιχαλολιάκος(ο Δήμαρχο Πειραιά), Σιούφας, και λοιπές "δημοκρατικές" δυνάμεις, που καταδικάζουν την βία από όπου και αν προέρχεται!

Η ίδια οργάνωση, έμεινε ζωντανή μέχρι τι αρχές τις δεκαετίας του '90! Το 1991 δολοφονούν πάλι στην Πάτρα, τον καθηγητή Νίκο Τεμπονέρα, όταν οι ''Κένταυροι" αποφάσισαν να σπάσουν τις δημοκρατικές καταλήψεις της περιόδου!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου