Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αυτόχειρας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αυτόχειρας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Η πιο μεγάλη βία είναι η φτώχεια

Κυνισμός Μπεγλίτη για τον αυτόχειρα του Συντάγματος

Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Πάνος Μπεγλίτης, με ακραίο κυνισμό προσπαθεί να αποσυνδέσει την αυτοκτονία του 77χρονου από την πολιτική και οικονομική συγκυρία.
Μόνο που ξεχνούν ο κύριος Μπεγλίτης και οι όμοιοί του ότι "Η πιο μεγάλη βία είναι η φτώχεια". Και η φτώχεια δεν είναι φυσικό φαινόμενο. Αυτός ο θάνατος δεν είναι ένα τυχαίο γεγονός. Έχει αιτίες και υπεύθυνους. Είναι το αποτέλεσμα των επιλογών τους.
Να μην αφήσουμε τη φρίκη να γίνει καθημερινότητα. Να μην αφήσουμε άλλον ή άλλη να επιλέξει τον δρόμο της φυγής. Συλλογικά πρέπει να δώσουμε την απάντηση.
Μαζί μέχρι να κερδίσουμε ξανά την ελπίδα.
Το βίντεο με τη δήλωση του σκατόψυχου βρωμιάρη Μπεγλίτη ΕΔΩ