Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συλλήψεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συλλήψεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

"Ναι ρε, είμαστε χρυσαυγίτες, τέρμα αυτά που ξέρατε"...

Μαρτυρίες συλληφθέντων για τους Δελτάδες

Ρεπορτάζ της Κυριακάτικης Αυγής

Ο Α, ο Β και ο Γ (σ.σ.: τα πλήρη στοιχεία τους είναι στη διάθεση της εφημερίδας) είναι τρεις νέοι άνδρες που έζησαν κυριολεκτικά στο πετσί τους την πρωτοφανή αστυνομική βία και τα βασανιστήρια που θυμίζουν άλλες εποχές, στα κρατητήρια της ΓΑΔΑ. Ο Α και ο Β ήταν ανάμεσα στους 15 συλληφθέντες της αντιφασιστικής μοτοπορείας στην περιοχή της Βικτώριας, ενώ ο Γ προσήχθη την επομένη μέρα, όταν είχε πάει στα δικαστήρια να συμπαρασταθεί στους συλληφθέντες.

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Προσήγαγαν εθελοντές που μοίραζαν φαγητό σε άστεγους!

(Το θέμα έχει αναρτηθεί στο indymedia)

Σύμφωνα με την καταγγελία που μας έγινε, το απόγευμα της Τετάρτης 18 Ιανουαρίου, λίγο πριν τις 18.00, τα όργανα «Προστασίας του Πολίτη» (???) προσήγαγαν για εξακρίβωση στα Εξάρχεια εθελοντές που μοίραζαν φαγητό στους άστεγους!!!! Τους πήγαν στο ΑΤ Καλλιδρομίου. Όταν τα «όργανα» ρωτήθηκαν για τα αίτια της προσαγωγής απάντησαν «έτσι για να δείξουμε ότι κάνουμε δουλειά», δεν γνωρίζω αν ειρωνεύονταν!!!! Ένας από τους εθελοντές αφέθηκε ελεύθερος!!!! Το σημαντικό είναι ότι η προσαγωγή ήταν στοχευμένη αφού ανάμεσα στα άτομα που μάζεψαν ήταν ο Κώστας από την Κοινωνική Κουζίνα «Ο άλλος άνθρωπος» που μαγειρεύει κάθε μέρα στο κέντρο της Αθήνας!!!  
Απαγορεύτηκαν οι συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας τώρα απαγορεύεται και η αλληλεγγύη προς τους άστεγους….καλά πάει η δημοκρατία μας!!!!!

* Μπορείτε να επισκεφθείτε το blog του προσαχθέντα «Άλλου Ανθρώπου» εδώ: oallosanthropos.blogspot.com