Ο χειροκροτητής κάθε ισοπεδωτικής πολιτικής της κυβέρνησης κ.
Μαντάνης, αυτός ο καλός επικοινωνιακός τύπος του ΤΕΙ Ξύλου και Επίπλου
Καρδίτσας που συχνά – πυκνά μας βομβαρδίζει με δημοσιεύματα στα τοπικά μέσα
ενημέρωσης, ξαναχτύπησε για να μας πει ότι «τώρα ήρθε η ώρα» να γκρεμιστεί
οτιδήποτε υπάρχει σήμερα στο χώρο της παιδείας.
Και είχε το θράσος να μας κάνει πολιτικά μαθήματα και να μας σωφρονίσει περί του σωστού στο χώρο της εκπαίδευσης, γλείφοντας την
πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας (Διαμαντοπούλου) για την «πολύ τολμηρή
και ριζοσπαστική προσπάθεια για να μπει μια σειρά, μια τάξη στα ελληνικά ΑΕΙ»
μέσω του γνωστού προσχεδίου νόμου – μπουλντόζα προς γκρέμισμα της ανώτατης
εκπαίδευσης.
Μιλάει για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ της χώρας
χαρακτηρίζοντάς τα «ιδρύματα αναξιοκρατίας, αδιαφάνειας, διαφθοράς, νεποτισμού
και «άναρχου κομματισμού» και τα οποία σήμερα, 30 χρόνια μετά, έχουν αποτύχει
πλήρως. Ελάχιστες είναι σήμερα οι νησίδες αριστείας στα ΑΕΙ μας…». [Ο κ.
Μαντάνης αυτοχρίζεται "άριστος"; Ή μήπως εννοεί κάποιον άλλο στις «νησίδες
αριστείας»;; Ποιον; Ποιους;;]
Οι πρυτάνεις και οι καθηγητές των ΑΕΙ δεν θέλουν να αλλάξει η
υπάρχουσα κατάσταση στα ιδρύματα, κ. Μαντάνη;; Γιατί υποτιμάς τόσο κυνικά τους πανεπιστημιακούς δασκάλους αλλά και τον ίδιο σου τον εαυτό, λέγοντας
ψέματα; Μήπως ο «κομματισμός» σου, σου επιβάλει να βλέπεις μόνο αυτά που σε
συμφέρουν;
Τώρα σε έπιασε ο πόνος για τις μειοψηφίες στις ΔΕΠ/ΕΠ των ΑΕΙ;
Και, αλήθεια, πώς με τόση ευκολία συμπεραίνεις και θεωρείς ότι οι μειοψηφίες είναι «σιωπηλές πλειοψηφίες»;; (Τι θέλει να μας πει ο… ποιητής Μαντάνης;;)
Και, αλήθεια, πώς με τόση ευκολία συμπεραίνεις και θεωρείς ότι οι μειοψηφίες είναι «σιωπηλές πλειοψηφίες»;; (Τι θέλει να μας πει ο… ποιητής Μαντάνης;;)
Επειδή ο ισοπεδωτικός παραλογισμός του Μαντάνη δεν έχει όρια, μένω
μόνο σε δυο σημεία του «άρθρου» του:
1. Τώρα θυμήθηκε η κυβέρνησή σου (της οποίας γίνεσαι κήρυκας)
ότι τα προηγούμενα χρόνια έδιωξε με την πολιτική της (που συνεχίζεται ακόμα
χειρότερη) τόσους επιστήμονες (20.000 αναφέρεις) στο εξωτερικό και θέλει τώρα
να τους φέρει ως… ανακλητούς για να διδάξουν στα εδώ πανεπιστήμια; Και δεν
ντρέπεσαι γι’ αυτή την κατάντια; Και πόσο «ρηξικέλευθη τομή» είναι η ΕΠΙΒΟΛΗ
πρυτάνεων εισαγόμενων από άλλες χώρες;;; Ντιπ ντροπή κ. Μαντάνη;;
2. Σ’ ευχαριστούμε για τις τέσσερις προτάσεις σου, τις οποίες ζητάς
να εφαρμόσει το υπουργείο Παιδείας, για «να καλυφθούν σε επαρκή βαθμό και
κρίσιμα εκπαιδευτικά ζητήματα που υποβόσκουν χρόνια τώρα». Αυτά τα ζητάνε κι
άλλοι για τους οποίους εσύ μιλάς τόσο απαξιωτικά στο άρθρο σου. Πόσο χαμηλότερα
ακόμα θα φτάσεις;
Ένας αγανακτισμένος
Που δεν ανέχεται να τον δουλεύουν
οι εγκάθετοι – πιόνια της εξουσίας
ΥΓ.1
Πολύ καλό το «Όλοι οφείλουμε σήμερα να κάνουμε την αυτοκριτική μας
ως πολίτες αυτής της χώρας»!! Άρχισε
λοιπόν πρώτος εσύ!! Και άσε την «ελληνική κοινωνία» ήσυχη. Αυτή ξέρει τι και
πότε «απαιτεί» να γίνει από την πολιτεία και την κυβέρνηση, την οποία (καλώς ή
κακώς) ψηφίζει και εκλέγει…
ΥΓ.2
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου