Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Η γυναίκα του Πάγκαλου απαιτεί αποζημίωση 300.000 ευρώ και 12μηνη κράτηση της Ελ. Ψυχογιού!

Θεωρεί "αμαύρωση της εικόνας της" επειδή την ονόμασαν κυρία Παγκάλου!!!

 

Την Πέμπτη 8 Μαρτίου στα Δικαστήρια της Σχολής Ευελπίδων στο κτήριο 4, αίθουσα 1, θα εκδικαστεί η μήνυση που έχει καταθέσει η κα Χριστίνα Χριστοφάκη, σύζυγος του Θεόδωρου Πάγκαλου, κατά της κας Ελευθερίας Ψυχογιού.
Η εν λόγω μήνυση αφορά στις δηλώσεις της  Ελευθερίας Ψυχογιού στην τηλεοπτική εκπομπή του Λάκη Λαζόπουλου, σχετικά με την απόφαση για κατασκευή ΧΥΤΑ στην Κερατέα. 

Πιο συγκεκριμένα, στην εκπομπή είχαν ακουστεί τα εξής: "Ως κάτοικοι του Δήμου Σαρωνικού (…) καταγγέλλουμε την κυρία Παγκάλου η οποία καταψήφισε την στήριξη στην Κερατέα. Διότι εμείς δεν φάγαμε μαζί τα λεφτά, διότι εμείς δεν φάγαμε μαζί τον Οτσαλάν, διότι και εμείς δεν φάγαμε και εκείνο το παιδάκι που δεν πρόλαβε να γεννηθεί και η καρδούλα του σταμάτησε να χτυπάει την Τρίτη που μπήκαν τα ΜΑΤ στην Κερατέα".

Η μήνυση στηρίζεται στην αναφορά  της Χριστίνας Χριστοφάκη, όχι με το όνομά της, αλλά με την ιδιότητα της συζύγου του Πάγκαλου (!!). Συγκεκριμένα, στην αγωγή της αναφέρει: 


"Η εναγόμενη εξαπέλυσε στοχευμένη, αήθη και απρόκλητη επίθεση εναντίον μου με τη χρήση άκρως συκοφαντικών και ψευδών ισχυρισμών που ως στόχο είχαν να με εμφανίσουν ως ηθικό ή φυσικό αυτουργό της απώλειας ενός κυοφορούμενου παιδιού αφετέρου δε, ως άνθρωπο ανήθικο. Διεφθαρμένο και αδιάφορο για τα κοινωνικά δρώμενα της περιοχής. Ακόμα η εναγόμενη επιχείρησε να ταυτίσει τις επιλογές και τις ενέργειές μου με αυτές του συζύγου μου Θεόδωρου Πάγκαλου με τελικό σκοπό να πλήξει βάναυσα την τιμή και την υπόληψή μου και να αμαυρώσει την εικόνα μου ως πολιτικού προσώπου που ασχολείται με τα κοινά του τόπου του".


Παραθέτουμε ένα απόσπασμα της απάντησης της Ελευθερίας Ψυχογιού:


"Η σύζυγος του κ. Παγκάλου επέλεξε για τους δικούς της λόγους, παραφράζοντας τα λεγόμενα μου, υποθέτοντας ότι αναφέρομαι στο πρόσωπό της, να μου κάνει αγωγή ζητώντας μου το ποσό των 300.000 ευρώ και την προσωρινή μου κράτηση διάρκειας δώδεκα μηνών. Ο σύζυγος μου ονομάζεται Βλαβιανός. Ουδέποτε θα θεωρούσα ότι θίγεται η τιμή και η αξιοπρέπεια μου εάν με αποκαλούσε κάποιος κυρία Βλαβιανού.
Πέραν τούτου έχω κάθε δικαίωμα ως πολίτης να ισχυρίζομαι ότι δεν έφαγα τα λεφτά κανενός, ότι δεν συμμετείχα στην παράδοση του Οτσαλάν στις τουρκικές αρχές και βεβαίως ότι δεν ευθύνομαι για το θάνατο κανενός παιδιού ή εμβρύου.
Σημειωτέον, την ημέρα της εκπομπής ήταν κι η μαύρη επέτειος της παράδοσης του Οτσαλάν, που σύμφωνα με δημοσιεύματα εδιώχθη από το σπίτι του Έλληνα Πρέσβη στο Ναϊρόμπι από τον κ. Μπόμπο που για μεγάλο χρονικό διάστημα ηγείτο των επιχειρήσεων των ΜΑΤ στην Κερατέα."



Ολόκληρη την απάντηση, καθώς και εκτενές ρεπορτάζ για το ζήτημα, μπορείτε να δείτε ΕΔΩ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου